House of Gu¢¢¢¢¢i Review Film

House of Gucci e un film slab. Da, e produs bine, regizat bine, are actori aproape în unanimitate buni. Excepția e Lady Caca, care nu reușește nici aici să mă încânte. Nici aici pentru că fac aluzie la precedentul rol slăbuț pe care l-a făcut cu câțiva ani în urmă în A Star Is Born (2018) alături de magnificul Bradley Cooper.

Dar nu asta este problema majoră a lui House of Papucii. Ci faptul că nu face din povestea acestei familii un film antrenant, să te țină încordat vis-a-vis de cine o să câștige, ce-o să se întâmple. Neavând nici un răufăcător clar și nici un erou clar, la final filmul te lasă plictisit, nu rămâi cu nimic mai mult decât - a, deci, asta a fost istoria familiei Gucci? k. Pe de-o parte.

Pe de alta, nici personajele în sine nu sunt conturate suficient, lipsind cu desăvârșire o profunzime psihologică; nu știm care sunt motivațiile lor și de ce merg în direcțiile respective, nici de ce se schimbă pe parcurs (în cazul unora radical). De fapt, singurul personaj ale cărui dorințe le știm bine sunt cele ale secundarului Paolo Gucci (jucat de clovnul Jared Leto amuzant) - vrea și el mă, dreacu', să facă haine pe care să scrie Gucci.

Printre pozitivile care v-ar putea convinge să-i dați o șansă enumăr pe aceia care chiar sunt actori în filmul ăsta: Adam Driver, pe care l-am văzut în toate dintre cele 3 filme lansate anul ăsta cu el pe copertă: cel de față, The Last Duel, Annette, și care-mi dovedește că este efectiv un cameleon, și legendele intitulate Jeremy Irons și Al Pacino, despre care nu cred că mai trebuie să mai zic ceva.

House of Gucci îmi pare mai mult un film făcut din ce-au auzit de la alții, unii. Deci nu din relatările precise ale realilor oameni. Nu s-a dus nici în a fi un veritabil documentar, dar nici un film antrenant și interesant. Rămâne o peliculă cu scene uneori bune datorită mai sus-menționaților, cu o producție super a perioadei '70-'90, și cu faptul că-i vezi bucile lu' Lady Gargara de câteva ori.

Am remarcat în sala de cinema multe cupluri, dar nu cred că este un film la care să-ți duci noua cucerire la o primă întâlnire (sau a doua, sau a treia...) pentru că nu este un film care o să-ți crească șansele să fuți, dar nici n-o să le scadă. Cu o alură mai degrabă de film marca Hallmark Channel, recomandarea mea este să vezi House of Gucci într-o duminică după-amiază liniștită, cu maicăta.