Forțat Să Se Însoare Cu Taylor Swift

Deci mergeam pe stradă, și ajungând la celebra intersecție de drumuri Muntenia o imagine ieșită din tipar reușește să scoată din fluxul propriilor gândiri nu doar pe mine, ci și pe oricare alt trecător. Ce-o fi cu ăsta? Ce dreacu o vinde? O fi nebun? Sunt întrebările care se presimțeau pre limba minții multora.

poză zona Muntenia în Târgoviște cu Robert Nicu și afișul său reclamă la povestea cu Taylor Swift pe care o scrie 01
Robert Nicu
Târgoviște e un oraș rece, unde rar astfel de personaje au succes la public; spre deosebire de alte geniale metropole precum București unde mult mai des vezi artiști ai străzii fiind interacționați de pasageri ai străzii.

Iar de cerșetori e lumea sătulă peste tot.

Gagiul ăsta în schimb nu făcea nici cerșetorie, nici nu vindea nimic, și nici nu părea că exprimă vreun talent. În schimb al lui afiș cu vorbe verde țipător te lăsau paf după doar o propoziție.

Ce?! Tocmai cu amărășteanul ăsta vrea statul american s-o-nsoare pe Taylor Swift?! Cum e posibil?! What the fuck?! Înseamnă că aveam și EU o șansă! Ne gândeam noi toți în cor, dar nimeni nu părea că vrea să spargă gheața și să afle mai departe.

Inițial și eu am vrut să-mi continui drumul, dar curiozitatea devenise atât de iritantă că a trebuit să mă apropii și să-l întreb pe tip despre ce e vorba în povestea vieții lui.

Citind hârtiuța pe care o împărțea am realizat că făcea un fel de studiu asupra oamenilor, dar și research pentru povestea pe care o scrie și publicitate în același timp.

Dar trecătorul de rând nu știa asta. Știa doar acele cuvinte parcă scrise de un maestru al marketing-ului special create să te captiveze. Iar eu unul mă declar impresionat cel puțin de felul curajos în care a abordat proiectul său. Proiect ce nu poate fi rezumat mai bine ca el însuși, în pamfletul pe care mi l-a și dăruit.

De la Robert Nicu cetire ad litteram:

Scriu un proiect inspirat din fapte și evenimente reale din viața mea și aș dorii să aflu mai multe opinii sau reacții ale oamenilor referitor la modul în care mă exprim în acest proiect literar sau față de mesajul scris pe panoul de lângă mine (panoul lângă care stau).

Două din scopurile acestui proiect sunt: Să încerc să opresc evenimentele și coincidențele din viața mea, pentru că nu doresc să iau parte sau să mă implic, și al doilea, să înțeleg mai bine preferințele publicului pentru a putea scrie această Poveste Fantastică la modul fictiv, și din care sper să am SUCCES.

Totul se leagă în jurul numărului 13 care l-am asociat din coincidență cu ziua de naștere a cântăreței americane Taylor Swift. În povestea fictivă pe care o scriu momentan mă refer direct la această fată, însă în momentul lansării cărții pe care sper să o lansez voi înlocui numele cu un nume fictiv.

Vreau să scriu povestea fantastică într-un mod mai real asemănător cu filmul american "Borat" realizat în județul nostru "Dâmbovița" în satul "Glod" în care povestea este descrisă într-un mod de râs (comic) dar dintr-un punct de vedere foarte realistic.

Deoarece anumite persoane nu au putut distinge dacă filmul Borat a fost într-adevăr film artistic sau documentar sau chiar mai mult, o filmare amatoare de către oameni simpli și în felul acesta o parte din public a pierdut interesul în acel film, doresc să aflu preferințele publicului pentru a putea adapta textul într-un mod în care aș putea atrage cât mai mult interes din partea oamenilor.

Așadar toate interacțiile, interesul trecătorilor de a citi sau întreba sau chiar de a se uita la panouri sau de a le ignora mă ajută să înțeleg publicul.

Am scris un rezumat de bază al Povestirii Fantastice, inspirat încă de pe când trăiam experiențele reale în Regatul Unit al Marii Britanii și pe care l-am făcut valabil publicului pe adresa de internet www.NRG24.one și aș fi foarte bucuros dacă ați putea să îl citiți sau accesa. Din păcate nu am reușit să îl traduc în limba Română încă, și îl veți găsii în limba internațională, Engleza pe care am învățat-o în Regatul Unit.

Dacă mă puteți ajuta cu o părere (feedback) despre orice aspect al întâlnirii cu mine, fie legat pur și simplu de panoul de lângă mine sau legat de rezumatul de pe adresa de internet (dacă îl citiți), v-aș rămâne foarte recunoscător. Puteți să îmi scrieți părerea pe adresa de email robert.nicu(arond)mail(punct)com.

Vreau să menționez încă o dată că mă inspir din evenimente reale din viața mea pe care le-am trăit și mă simt îndreptățit să le pot folosi în scopul dorit, la modul mai mult sau mai puțin direct (pe față).

poză zona Muntenia în Târgoviște cu Robert Nicu și afișul său reclamă la povestea cu Taylor Swift pe care o scrie 02
pamflet
Păi eu în primul rând vreau să-l felicit pentru curajul de a face chestia în sine pe stradă, pentru curajul de a dori să scrie o carte și întreaga sa abordare. În al doilea rând ar trebui cât mai curând să traducă draft-ul și să-i aloce spațiu special pe site.

Vis-s-vis de povestea în sine, intitulată provizoriu cred, 13 Funky Love Story, eu unul nu cred că există coincidențe, ceea ce numim astfel sunt doar sincronicități pe care încă nu le-am înțeles; iar în genere cam tot ceea ce ni se întâmplă e o manifestare a noastră. Deci atunci când începem să căutăm ceva vom și găsi confimările.

Dar dacă ăsta e felul Universului de a-i transmite lui Robert cum să-și ducă și el povestea personală mai departe, printr-o carte amuzantă despre coincidențe, sincronicități, numărul 13 și Taylor Swift, pot doar să-i urez baftă la succes.

În altă zi am și stat de vorbă cu el și era foarte captivat de a ne arăta coincidențele din pozele printate, cele de pe site. Aș fi vrut să comunicăm mai mult despre coincidențe în sine și mai puțin de dovezile pe care le are, dar era mult prea dornic să ni le arate și prezinte.

Citind și materialul de pe www.nrg24.one aș vrea să mai adaug că am râs de câteva ori, iar atmosfera de conspirație, Big Brother care-ți joacă feste, tin foil hat dus la extrem și sarcasm ar trebui împinsă și mai mult. Iar Blame It On Coincidence ar putea fi un nume mult mai potrivit sau ca și subtitlu, cumva.

poză zona Muntenia în Târgoviște cu Robert Nicu și afișul său reclamă la povestea cu Taylor Swift pe care o scrie 03

Mi-a amintit întreaga asta poveste de unul dintre filmele lui Jim Carrey pe care la momentul apariției l-am sărit, cu certitudinea că-l voi vedea cândva. Se numește The Number 23 (review aici) și nu găsesc un moment mai potrivit pentru a-l bifa.

Dacă vreți să-i transmiteți lui Robert părerea voastră aveți adresa de email mai sus, indiferent care ar fi ea cu siguranță îl va ajuta să-și îmbunătățească povestea.
Previous Post Next Post