Kingsman: Cercul de aur Review Film

Nu am înțeles de ce filmul ăsta a primit critici așa de bune. Deși primul mi-a plăcut, dar nu-mi amintesc mare lucru despre el, continuarea o găsesc a fi extrem de slabă, rezistând a nu ieși din sală doar datorită faptului că voiam să scriu review-ul ăsta (foarte) întârziat și fazele de acțiune cât de cât antrenante.


Unde prima parte din serie făcea bășcălie la adresa filmelor cu super agenți precum James Bond, partea a doua aduce mult prea multă seriozitate despre nimic, și doar două, hai trei glumițe care m-au făcut să zâmbesc.

Lipsit de creativitatea primei părți, The Golden Circle s-a învârtit în cercurile gloriei precedentului, neaducând mare lucru în plus. Sincer, Kingsman 2 face parte din filmele care m-au făcut să-mi pară rău că am plătit bani să-l văd. Adaug o mențiune totuși pentru Julianne Moore care se află într-un surprinzător rol negativ și bine jucat, dar folosit prost de scenariu.

Vă avertizez să stați departe de filmul ăsta prea lung și îndesat, plictisitor și dezamăgitor și căruia îi dau o notă 4 trasă de păr - așa cum este și filmul per ansamblu - o lălăială mare și zgomotoasă.
Previous Post Next Post