Cum Mai facem Și Noi De-o Lingură De Ciorbă - Coinbase

Consoarta mea e implicată în tot felul de intreprinderi în online, mai tranzacționează o criptomonedă, mai una-alta, și aflu și eu de la ea de mici activități pe care le poți face pentru un ban rapid, fără nici un cost financiar. Sigur că vorbesc de chestii total legitime, legale, și safe; tocmai d-aia o las pe ea să se bage prima, să-mi spună ce e, cum e, cât e, și cum s-a terminat.

imagine cu o lingură şi castron de ciorbă cu criptomonede în ea
lingou de ciorbă

Acestea fiind zise, sunt chiar obligat (cică) din punct de vedere legal să vă informez înainte de orice că ceea ce urmează să aflați în acest articol este doar o părere personală și nu reprezintă sfaturi financiare, legale, sau medicale, sau de oricare altă natură. Orice decizie purcedeți a lua după citirea acestui articol v-o asumați ca fiind proprie, iar eu nu sunt răspunzător pentru orice eventuale pierderi sau câștiguri.

Buuun! Astăzi vă împărtășesc și vouă cea mai recentă șpârlă aflată de mine și cea mai rapidă de dus la capăt. Mie mi-a luat undeva între 40-60 minute într-o după-amiază, nu m-a costat absolut nimic, și la sfârșit eram mai valoros cu 138 RON. (update 233 RON)

Știu că pare un pic ireal, asta a fost și prima mea reacție când mă tot bătea la cap să-mi fac și eu cont pe Coinbase că se dau bani gratis sub formă de diverse criptomonede pe care le poți schimba rapid în lei.

Dacă nu ați auzit de Coinbase (ca și mine la momentul respectiv) vă zic că după doar un scurt Google search se poate afla că este o platformă de tranzacționare de criptomonede, apărută din 2012 și cu cel mai mare volum de trading din Statele Unite începând cu Martie 2021. Deci, e bine. Putem să nu ne mai facem probleme că e vreun site obscur sau eu știu ce.

Dar ce e domne' de făcut acilea? Păi, mai întâi trebuie să-ți faci un cont care presupune să: furnizezi și verifici numărul de telefon; furnizezi datele personale (nume, adresă, etc); furnizezi prin intermediul unui smartphone poză cu buletinul și cu fața ta.

Mari șanse ca aici să vă pierd pe unii dintre voi, cei mai sceptici care nu vor să-și dea acest document unei instituții financiare. Dar, după cum știți, așa funcționează o relație client-bancă. Din punctul meu de vedere e cât se poate de sigur să-ți uploadezi buletinul pe Coinbase.

Cel mai probabl după acest pas va trebui să aștepți cam o zi până-ți verifică ei datele - că cel din buletin e același cu cel din poză (diferă, la unii e în aceeași zi, la alții a durat mai multe zile; am primit feedback variat pe tema asta). După asta contul e activ, poți intra pe site și pe partea lateral-stângă vei găsi link-ul Learn and earn.

Și aici ni se afișează o serie de tutoriale audio-video (chestii cool despre app-uri financiare, tokens, cryptomoende, data scientists, și alte căcaturi); la care dacă ne uităm și apoi răspundem unor întrebări banale suntem recompensați cu o sumă mică din respectiva criptomonedă, în valoare de 3/6/9 sau 10 dolari americani.

Și de ce fac ei asta? Răspunsul e simplu. Pentru tine 10 dolari înseamnă ceva, dar pentru ei să-ți dea ție 0,000005 din nu știu ce monedă (chiar și înmulțit cu numărul de cine știe la câte mii de oameni sunt trimise aceste tutoriale) reprezintă un marketing foarte ieftin care te-a atrage în lumea lor și devii un posibil client.

Dar care a fost experiența mea?

Păi mi-a luat vreo 30 minute aproximativ să fac contul după care am așteptat să mi-l verifice. Pasul ăsta a durat mai multe zile pentru că atunci când am făcut eu contul îmi cerea și o factură pe numele meu și efectiv nu aveam așa ceva. Până la urmă am dat peste o factură de la web hosting și a mers, dar aparent acum factura nu mai este una din necesități. Poate-mi spuneți voi în comentarii cum a decurs în situația voastră.

Apoi în vreo 60 minute m-am uitat la tutorialele următoare (cele disponibile în momentul respectiv): Numeraire $3, The Graph $3, NuCypher $3, Celo $6, Compound $9, Stellar Lumens $10. Și dacă tragem linie, la sfârșit aveam $34 care valorau (în ziua respectivă, 4 Martie 2021) 138.90 RON.

După acea primă zi a trecut ceva timp și am tot primit altele. Deci potențial să mai iasă și pe viitor dacă mai intri din când în când pe platformă să arunci un ochi. Astăzi (2 Noiembrie 2021) după ultimul update la articol și la câștig, totalul pe care-l am eu este de 321 RON.

Sfat - imediat ce ai făcut contul și ai văzut toate tutorialele posibile bagă-te la waitlist și la cele pe care nu le poți vedea. Astea se activează periodic și nu la toată lumea în același timp. Deci, cu cât mai repede faci contul cu atât mai curând apar tutoriale noi. Pe mine mă bătea la cap Roxana de multe luni de zile să-mi fac cont, dar am lăsat-o pe mai încolo.

Pe site scrie că șpârla asta nu va fi disponibilă la nesfâșit ci doar o perioadă. Așa că dacă ai de gând să faci asta fă-o acum. Eu chiar m-am ofticat că am stat vreo 2 luni de când am aflat de ea și până am făcut cont și sigur am pierdut diverse tutoriale la care au închis robinetul.

Ca să rezumăm, mi-a luat foarte puțin timp și efort și acum am din nimic peste 230 RON (valorile criptomonedelor fluctuează constant, ca și cele de la bursă). Așa că dacă simți nevoia de câteva linguri de ciorbă în plus, te invit să-ți faci cont aici și-ți urez să ai baftă de cât mai multe tutoriale.

Va urma și un episod 2 cu o altă șpârlă de făcut un ban cinstit, dar până atunci te invit să lași o părere mai jos dacă ai ceva de comentat.

Pentru că ciorbă.
Previous Post Next Post