Rugăciune de Curățare Profundă Transgenerațională

Cred că titlul spune totul. Puteți să efectuați și voi mantra asta. Înlocuiți numele meu cu numele vostru și apoi citiți cu putere. Eventual, pentru și mai multă potență magică, puteți să treceți textul pe o hârtie sau într-un carnețel. PS: nu sunt eu autorul acestei creații, dar o dau mai departe (și îndosariez pe blog) pentru că este ceva ce merită acest tratament holistic.


Eu, (Radu Scarlat), rup, distrug, dezintegrez fiecare cuantică transgenerațională negativă pe care o aduc din arborele genealogic al tatălui și al mamei mele, de la prima generație care și-a format familiile până la moștenirea pe care am primit-o de la ei în această viață. În consecință, exclud orice durere, tristețe, blestem care a căzut atât asupra stramosilor din partea mamei, a tatalui meu, cât și asupra mea. Șterg toate minciunile, suferința, umilința, singurătatea, traumele, dependențe de tot felul, din cauza anxietății, mizeriei, bulimia cu rădăcinele ei, fricilor, sclaviei muncii și dependenței de muncă. Exclud, de asemenea, nefericirea, tragediile, stima de sine scăzută sau nevoia, depresia, egoismul, despotismul, agresivitatea verbală și fizică, bolile moștenite de toate felurile, depravarea de orice natură, rebeliunea împotriva familiei, maltratarea, lipsa iubirii, sinuciderile spirituale, sinuciderile fizice, dependențele de conflict, sacrificii, accidente, dogme religioase greșite. Exclud sedentarismul, ceața mentală, lenea și orice stare de paralizie care mă împiedică să mă mișc, să fiu eu însumi. Exclud orice jurământ de lepădare, castitate, sărăcie, tăcere, sacrificiu, ascultare, celibat, supunere, victimizare, pe care l-am făcut ca urmare a apartenenței la o congregație religioasă de orice natură de la prima mea întrupare pe planul pământesc, până la existența mea actuală. Încalc și dizolv, fiecare pact pe care l-am făcut cu un suflet în viețile trecute și care nu-mi permite evoluția. Rup tot ce mă leagă, mă sacrifică, eliminând toate acestea din ADN-ul meu, organe, celule fizice și energetice, cromozomi, sângele meu, toată lumea mea, toate cele şapte corpuri energetice, precum şi orice pact pe care l-am făcut inconştient cu întunericul, prin ignorarea sau neștiința Legilor Spirituale. Cer dizolvarea în sistemele de excreție si purificare, pentru totdeauna și transformate în IUBIRE! La rândul meu, închid fiecare portal, ușă, vârtej, gaură, sau capcană, care este deschisă de întuneric și nu le cunosc. Decret stabilirea unui sistem de sănătate, iubire, abundență, prosperitate, cu tot ce cuprind ele, seninătate, încredere, fericire ghidată de Legile Universale. Decretez Aici și Acum. Pentru binele meu cel mai înalt și al celor din jurul meu, în cel mai bun și mai înalt mod, în fiecare celulă a corpului meu și nivel de credințe. Și înlocuit cu iubire necondiționată. Așa este, așa să fie. S-a împlinit!
Previous Post Next Post