Am Făcut Bani Din Marketing Afiliat Cu Profitshare

Am început să scriu pe blog-ul ăsta din 11 iulie 2017 și de atunci am tot strecurat pe ici pe colo diverse link-uri de afiliat. Cel mai de succes în sensul ăsta a fost acest review la un laptop, pagină de pe care foarte multe persoane au intrat pe eMAG și au cumpărat chestii. Cineva chiar a achiziționat câteva lingouri de aur. Mi-a ieșit și mie de câteva lingouri de ciorbă de acolo. Hihi.

Ca să nu vă mai țin în suspans, profitul vestit este în valoare de 99 RON, în Septembrie 2020. OAU! Pot să mă retrag din activitate ACUM! De fapt erau 110, dar au mai luat iei 11 ron pentru "impozit" (vezi poza).

bani din Profitshare marketing afiliat dovada factură
great success

Apoi s-a făcut Septembrie 2021 și minunea s-a întâmplat din nou. Am strâns 110 lei din comisioane din care mie mi-au revenit 99 RON.

Apoi, în 4 Februarie 2022 s-au strâns iar 100 RON, dar am primit 90 lei din ei. Bun!

Apoi s-a făcut Septembrie 2022 și iar am câștigat la LOTO - 130 de lei din comisoane dintre care mie mi-au revenit 117 RON. Scor!

A contat foarte mult și faptul că ori de câte ori vine vorba de cumpărături online în vreo discuție, nu ezit să-l anunț pe interlocutor că am și eu un link de afiliat pe blog (sau că pot să i-l trimit direct pe chat) ca să-mi mai iasă și mie de un suc la sfârșitul anului.

Le găsiți întotdeauna pe pagina ajută a blog-ului link-urile mele de afiliat.
Previous Post Next Post